Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

vrijdag 16 september 2016

DAF TRANSPORT SPEL

DAF is een van de grootste fabrieken in Nederland. Ze produceerden aanvankelijk auto's, maar zijn tegenwoordig voornamelijk gericht op vachtwagens, genaamd DAF Trucks.
De doos van deze Duitse uitgave meet 27x37cm. Op de onderkant staat helemaal niets.
Als je de doos opent komt er een boekje uit met spelregels (in vier talen, waaronder Nederlands), veel pionnen, kaartjes....
...en een speelveld, dat uitgeklapt een formaat heeft van 50x67cm.
Er wordt niets vermeld over jaar en uitgever. Door de aanwezigheid van viertalige spelregels, rijst bij bij het vermoeden dat er ook een Nederlandse versie van dit spel bestaat....
...alsmede een Franse zowel als Engelse.

9 opmerkingen:

  1. Is er iemand die gebruiksaanwijzing van het transportspel nog heeft. Ik zou er heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heb ik! Zal uk foto's sturen? Laat maar weten waar naartoe

      Verwijderen
    2. Beste Mirjam, zou ik hem ook alsjeblieft mogen per mail? Ik ben er al jaren naar op zoek en je zou mij er dolgelukkig mee maken :) dolphincs@gmail.com is mijn mail

      Verwijderen
  2. Ik heb zo een spel in het Nederlands je kan het kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oemand die mij de spel regels kan toe sturen naar anna-hvj@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Heeft iemand toevallig voor mij de spelregels digitaal? Heb het spel gekocht, maar het boekje met de spelregels zat er helaas niet bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan iemand mij ook helpen aan de spelregels of gebruiksaanwijzing voor het Daf-tucks Transport spel. Wij hebben het spel maar er zit geen boekje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, hier met Ricardan, ik heb het DAF-spel ook maar helaas geen spelregels, als oud-chauffeur en DAF rijder zou ik er heel blij mee zijn. Wie kan mij eraan helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je de regels ondertussen al? Ik heb het sel net gekregen en kan wel foto's van dd regels maken. Mail naar langedijk@mail.com.

      Verwijderen